Algot körde bil idag..

Jag är trött just nu ,orkar inte skriva jätte mkt... så får bli lite bara, idag körde algot lite bil=P Himla duktig var han =)



Lina har sin kamera tillbaka så den är med överallt=) och denna underbara mat åt jag å Lissan idag..tacos=) Mysigt var de.. sen hyrde vi en film.. men den va sååå sjukt dålig.. så den stängde vi av efter 20 min.. ska säga va den hette imån så ni ALDRIG hyr den.. så dålig!!! usch..
nee ja måste sova för att jag ska upp om 4 timmar nu..och just nu mår jag fortfarande dåligt... och är deppig men vafan!! sov gott prinsar å prinsessor! <3 kärlek.


Kommentarer
Postat av: robin

åh, vilken trevlig dag du verkar ha haft. själv har man ju inte hunnit med mycket mer än jobb..tråkigt när de blir så. kram

2009-04-28 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0