Dessa rubriker.. ja e sämst på de.

Det tar alltid en jävla tid för mej att komma på något...
Hur kommer ni på något bra som överskrift?
Idag har de varit en sjukt lång dag på jobbet... vi va inte klara förrän halv 10 typ.. ja har aldrig vart klar senare än 9 på jobbet.. så de va helt sjukt.. de va så mkt saker kvar.. så jag är helt slut i kroppen..skulle behöva massage just nu..
Imån så blir de party=) men innan detta ska ja allt gå min morgonpromenad, sen sola sen åka å jobba 2 timmar bara..sen blir de hem till Elin på party :) sen ut..
jag är himla trött nu så jag skriver imorgon :) Pusspuss


Försöker ladda upp en bild men de går inte=( den blockera de..fattar inte varför=(


sov gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0