Ensamma nätter.

Varför blir allt så ensamt när på nätterna?
jag fattar inte de... Jag kan vara ensam hela dagarna, utan problem.. men när nätterna kommer och, eller kvällarna... Jag hatar de... Det är fruktansvärt jobbigt.
Jag vill ha kärlek, jag vill ha någon som verkligen älskar mej för den jag är. Och inte för vad jag kan vara eller hur jag ser ut.

Men jag tänker, jag borde vara ensam ett tag...  men jag är osäker.. Jag går fram å tillbaka hela tiden.. Vad vill jag? helt ärligt jag vet inte..Vill jag ha någon eller vill jag bara vara själv?

Jag hatar kärlek och känslor just nu.För just nu vill jag inte känna något.. och verkligen inte så här... Och jag hatar att jag är världens mest känsligaste person....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0