Fina P, miss u.

Idag har vart en bra dag men tugnt slut.. Jag satt idag vid busshållplats , där jag sist träffa Peter. och idag eller aa igår blir de ju nu va de 5 månader sen han gick bort. Känns preics som ett tecken... Det går inte en enda dag utan att jag tänker på han. Men idag är de riktigt svårt. De blir alltid så när jag börjar att tänka på han på kvällarna. Jag har så många saker jag vill säga han. Saker han aldrig kommer att få höra men jag vet.. Han finns kvar här, Han finns föralltid i mitt hjärta.. Jag vet inte riktigt vad ja ska skriva idag.. För detta är de enda jag kan tänka på.. Mina fina Peter.. Tack för alla minnen med dej <3 . Dom glömmer jag aldrig...

Vackraste killen! älskad av alla!!!



Du och min fina mormor är himlens vackraste änglar!
Ni kanske inte finns hos här nere längre men ni lever alltid kvar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0