Herregud TJEJER!!!!

till er med kommentaren om Rickard..

Helt ärligt.. Ni har inte en jävla aning om varför vi har bråkat och nu är de endå slut så vad i helvete lägger ni ? 3 månader efter...

Och att ta vara på varje ledigstund.. De kanske ni skulle sagt till honom och inte till mej. Och något som gör mej riktigt jävla förbannad att ni skriver dela glädje och sorg, Jag har FAAAAAAAAAAN ALLTID ställt upp för honom. Ni har inte en jävla aning vad ni pratar om .. ni känner honom kanske men inte mej så vad ger er rätt att uttala er?? Lägg er fan inte i något som ni fan inte har med ! och dela glädje och sorg.. trodde jag man skulle finnas där för en när en vän gått bort ! så nästa gång ni väljer att öppna käften så kom med något som ni vet vad ni talar om. Jag hade kunnat ta detta ni skrev om de va så att jag kunde hålla med om de ni skrev! Men de gör jag inte.. Jag har inte varit den bästa och alla gör sina misstag, precis som han själv!!! han var inte den bästa så de ni nu skrev var jävligt sårade och om de va ledsen ni ville få mej så har ni faaaaan lyckats. Men de e väl samma äckliga brudar som försökt förstöra innan !

Och vad jag vet så heter han RICKARD och inte lönn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0