Män som hatar kvinnor.

Lisette och jag fick ett litet ryck och det blev bio, först tänkte vi dragit ut å druckit öl .. Men sen kom vi på att bio är ju mysigt.. och båda har länge velat se män som hatar kvinnor. Sjukt bra var den=) så den måste ni se om ni inte har sett den och Noomi Rapace, jävla vass brud!!! grym var hon och jävligt snygg! så gå å se den!!!

Men iaf , idag på bion.. jag undrar, Har ni väntat i 1000år innan ni äter godis och sparar detta till en bio eller? Helt ärligt.. Jag hamnar jämte ett par.. Äcklig kille, äcklig brud.. Helt ärligt.. dom tugga popcorn i 1 TIMMA!!!!!! och dom smaska och tog typ 15 popcorn i munnen i taget så  de lät fan som dom åt upp en glas skål... fan va de lät! Det var fan inte en enda smula kvar i den jävla popcorn saken..bruden vek till och med ihop förpackningen .. Själv sitter jag där med en full popcorn"förpackning" .. så det var jävligt nära att jag fråga om han ville ha mina oxå? när han endå var igång..

Det sjukaste var endå när han är klar så har några popcorn ramlat ner på hans "kulmage" ..då tar han fan å äter upp dom med! hahah .. det är sånt man kanske skulle göra hemma!!! usch lite hyffs kanske!!!

men bion var ju bra iaf=) men nästa gång vill jag inte ha Herr och Fru Popcorn jämte mej TACK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0