såå trött...

Kom hem för ett tag sen.. är helt slut.. Direkt efter jobbet fick jag åka med syrran till varberg och gipsa .. där fick vi sitta i 4 timmar å vänta. Stackarn fick gipsa båda armarna=( så synd om henne.. Så någon ny bloggdesign hann jag inte med =( eller andra syrran skulle fixa men de orka hon ej efter att ha suttit där.. de förstår jag men imån måste hon faktiskt:)

Nu e jag så trött och ska kolla på en film. Bride wars.. skriver nog om den här sen =) om ja inte somnar i den..
lång dag imån 12-21,30 jobbar jag.. kommer va helt död typ... Puss på er


Kommentarer
Postat av: kakan

fy vad trist! stackarn hon får krya på sig! :) kram

2009-04-08 @ 11:47:14
URL: http://kakaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0