sooorry

Jag måste verkligen skaffa mej en liten bloggdata som jag kan ha med mej.. jag har knappt vart hemma idag så har inte hunnit blogga.. =( ja vill så gärna.. men nu ligger jag iaf i sängen.. med lite feber men inte så farligt.. hoppas allt går över till valborg för jag har verkligen kämpat för att få vara ledig.. å nu när jag är de så blir ja dålig istället=(

Idag har jag iaf jobbat 07 till 13 .. och efter detta så gick ja å sola,  och sen satt jag å vänta utanför ett tag på mamma.. de va lite kul för när ja sitter där på marken å väntar så stannar typ en bil och killen shit va sexig å lala .. haha.. ja kunde inte me å kolla för jag skämdes så..haha.. förstog inte hur han kunde tyckte de heller.. för jag jätte äcklig å sleten.. och hade massa kräm i käften så såg säkert flötig ut=P men tydligen så gilla han de;) Sen så åkte jag hem å greja snabbt och sen hämta ut min nya mobil , åkte hem och kolla på den.. åkte ner å skicka tillbaka den.. vill inte ha den... det var den nya Sonyericsson walkman..gillade den inte .. Sen så gick jag ut å gick med Lisette och monica i drygt en timma med alla 4 hundar=) mysigt.. sen har jag hjälpt syrran men läxan å lagat mat osv ... så nu är jag faktiskt helt slut och ska snart sova.. eller jag ska försöka..

Och även om de e mkt jobbigt så finns de faktiskt en sak som gör mej lite gla just nu =)

Vad har ni sötnosar gjort idag? imån ska jag försöka uppdatera mer... även försöka innan jobbet =)

Nu ska jag nog försöka sova iaf.. men kan inte inte så skriver jag igen..

Och sen får jag säga Grattis i förskott till Joakim som snart fyller år =) om exakt 40 min =) grattis snygging.. om du nu läser detta =P men de tror jag=P haha...

Pussar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0