Stackars lillsyrran=(

Vart 2 långpromenader idag och sen massa annat och när man väl kommer hem å satt sig ner och ska precis sola , då ringer de. Då har lillsyrran ramlat och när hon kommer hem, mamma fick hämta henne..då hade hon blod överallt från näsan, stackarn=( så jag fick duscha av henne och hon hade så fruktansvärt ont i näsan och i båda handlederna så de va bara att åka till aktuen , vi fick väl vänta en timma och sen gå in .. Hon hade förmodligen spricka i någon av armarna och näsan va not bruten , de va så synd om henne =( min älskade lilla annie.. bara 9år.. Så imorgon ska vi till sjukhuset och få henne röntgad.. så vi får se imorgon. hoppas hon slipper gips iaf, stackarn , första dagen på påsklovet och hennes kompis skulle sovit över.. så synd om min lilla lillfia..

Så de e vad jag har gjort idag.. va har ni gjort? Puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men lilla vännen då! Det lät ju inte alls bra, hoppas hon är på benen snart igen!



Ses i påskstressen!! ;)

2009-04-07 @ 14:01:31
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0