Till anonym..

Hejsan =) jag solar 3,4 gånger imånaden. Men jag använder en solkräm, minns inte vad den heter men du köper den på något "solhus" . Dom har massa olika, bara att be om en kräm som hjälper till lite extra med färgen när du solar =) så behöver man bara sola varannan vecka ungefär =)  Jag kan kolla upp namnet på solkrämen när jag kommer hem från jobbet om du skulle vilja de =) Tack så jätte mkt:)


Så nu sitter jag på jobbet och är sjukt trött och vill bara hem.. Försov mej imorse men fick skjuts av snäll människa :) underbart.. så de tackar jag för ;) Idag händer inte så mkt, hoppas på film..men någon trevlig människa..

Nu börjar jag jobba snart igen så ska slappa lite och lyssna på musik..  men ikväll blir de nog mkt blogg. =) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0