Underbara människor!

Jag har världens finaste vän.

Idag har jag vart med underbara Elin och Ella =) underbar dag med massa mys=) jag matade tillochmed Ella=) de va kul:)
Elin är sån duktig mamma =) såg ni förut att Ella ställde upp på lite pics i camen =)? underbar e hon!

Och förutom att umgås å mysa med E&E så har jag hunnit med 3 promenader.. alla långa tillochmed.. och nu innan jag skulle sola så ställde jag mej på vågen =) Lina har gått 2,5 kg till och sammanlagt e de nästan 4 kg =) så nu ska ja iaf gå ner 3 kg till =) hoppas jag.. de blir ut å gå som helvetet och INGEN jävla alkohol för fyfan va de lägger sig på magen.. jag ska hålla mej till valborg då de blir GBG med Elin & co. underbart=)
nää nu ska jag kolla runt lite på internet pussgurkor..

Pusspuss

Jag matar Ella, lite nervös va jag måste jag erkänna=)hehe



Underbart söta unge=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0