Fight For Love.


Här sitter i min ensamhet, Underbara bullen kom förbi med en Coca cola.. jag var sååå sugen. Nu har suttit och ätit lite gott.. hmm ja har lite ångest men vafan skitsamma... Jag har kollat runt på youtube nu och upptäckt att den bästa Elliott Yamin har släppt en ny låt.. Jag är överlycklig, och plötsigt har jag glömt att jag för 5 min sen kände mej ensam å nere.. Nu känner jag mej bara helt kär! men i vem ? haha ja har ingen aning. Låten heter iaf Fight For Love .. Det kanske är något man borde göra? I vilket fall, låten är helt underbar och jag kommer förmodligen inte kunna sova för att bara kommer att vilja lyssna på den hela tiden.. ååå den är så bra!





Så här ser jag ut just nu, lite sleten efter jobbet men de tål ni va;)? känner mej ganska söt endå=)
 Och stolt är jag=) lärt mej programmet , ganska så bra faktiskt=)

Elliott Yamin är en kille som var med i American Idol. Men vann tyvärr inte men sedan släppte han låten Wait For You, Som ni säkert hört? helt underbar låt.
Och här har ni senaste verket , ååå underbar!!!



Skriv gärna vad ni tycker=) jag är väldigt bra på ,på att hitta nya artister som inte slagit stort i sverige, så vad tycker ni skulle jag lägga upp lite mer sånt här? eller hatar ni de? kom igen nu! ni är snåla med kommentarer.
Och vilka är ni som läser? vad gillar ni ? Vad heter ni ? hur gamla är ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0