Puss på er

Sådära  nu är man klar för jobbet... inte sugen i detta fina underbara väder.. Men i helgen är jag iaf ledig:) skönt!
Jag å Lisette va ute å gick förut, såå mysigt=) sen satte vi oss hemma på min tomt och tjöta så komma anna och maria och barnen förbi med sina under så vi lät alla 5 hundarna leka=) mysigt..

Så nu sitter jag bara här, vet inte riktigt vad ja ska skriva om för ja e inte riktigt på humör.. efter förra inlägget. Men jag hatar folk som pratar om något som du inte vet ett skit om.. !!Men jag ta de! de e lugnt... Men ledsen och arg blev ja men sånt får man stå ut med.. dom har inget vettigare för sig.. Jag känner bara att de kanske var en del avundsjuka.. vilket jag kan förstå;)

Nää nu ska jag dra mej..

Min underbara klänning som används idag=)






Alla vovvar utan sasha=P



 

Till jobbet .. 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Heej Lina!

Hoppas allt är bra :)

Vart har du köpt klänningen?? Tokfin :D

Kramar

2009-04-16 @ 17:36:29
Postat av: Sofia

Fin design :D Och galet söt klänning :D

2009-04-16 @ 19:39:45
URL: http://sofiaisabellebertilsson.blogg.se/
Postat av: JONNA

åh vilken underbar klänning! :D

2009-04-17 @ 12:22:57
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0