På natten kommer tankarna..

nu funkar iaf internet och mobil igen.. är sååå sur på tre va..

Just nu sitter jag och pratar med en person på msn, hade glömt av hur mycke jag faktiskt saknar honom.
och hur allt faktiskt skulle kunna vara annorlunda men nu e de inte så... de blev som de blev me de.
nog snackat om de för de går inte riktigt att förklara..vi lär ta de imorgon..

Ikväll har jag iaf fått en del gjort, städat lite och tvättat, tagit fram alla mina skor som jag ska fixa med imorgon..
sjukt vad mycke skor man kan ha alltså..

Imorgon ska jag upp tidigt å jobba, börjar 7 så upp 5 =/ så jag hinner gå ut med hundarna å sådära:)

Får se om jag bloggar mer ikväll ,,

Pusspuss

tog en liten bild :)

Sleten och osminkad, men så ser jag ut nu så=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0