♥ R.i.p Mormor ♥

Tänk att redan är agusti. 1 år sen min vackra mormor dog.
Har nog inte än förstått att hon faktiskt inte finns längre. När jag sitter och tittar på mitt lilla "minnesbord" . Där jag har både Mormor och Peters begravningsprogram, där det i mitten står en ängel. Jag kan inte förstå att dessa människor inte längre finns vid min sida. Jag saknar dom både något så fruktansvärt. Men ni dom har de bra nu . Jag kan aldrig få se dom igen men dom finns alltid med mej, vart jag än går.

Mormor, Jag saknar dej, ditt härliga skratt och dina mjuka händer. Du är den bästa mormorn man kan ha :)
Jag älskar dej och saknar dej så mycke. Du fina .

Jag kommer aldrig glömma dagen då du försvann från oss när jag såg ditt hjärta sluta slå, sorgligaste dagen i mitt liv. Men du var så vacker. Jag älskar dej. Du är så vacker.


♥ Mormor ♥
25/2 - 1933
4/8 - 2008

Du är min ängel













Ni skulle bara veta hur cool min mormor var=) mäktig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0