Segdag.

Idag har jag en segdag. en såndär riktig deppdag. Hatar dessa dagar...
Fruktansvärt jobbiga, och långa. Så jobbigt när man inte riktigt vet hur de ska bli bättre..
vad ska jag göra?

Jag har massor att göra, men jag har ingen lust.
För de känns om de bara jag som gör saker här hemma.och iförsej de e de.

Jag städar hela huset,tvättar, går ut med alla hundar hela tiden, ger katterna mat, handlar, lagar mat och allt va de e .
Visst man ska inte klaga men jag börjar bli väldigt trött på de. Jag bara hoppas att jag får lägenhet snart så jag slipper detta för de går inte längre. Imon börjar jobbet och jag har ingen aning om hur jag ska klara dessa veckor.. jag jobbar nästan varenda dag. Just nu vill jag bara lägga mej ner å skrika å gråta. jag är helt slut.

 Blir bara massa depp i bloggen just nu, men då jag är väldigt dålig på att prata om sånt här så är de mycke lättare att skriva.
Och som sagt man ska inte klaga för de finns dom som har de värre men jag orkar bara inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0