♥ Tänder ljus för er ♥

Nu ligger jag här i min säng, har tänt ljus på min minnes plats jag har.. eller vad man ska säga . ljusengår ut till alla ni som lämnat oss,speciellt de som lämnat oss förtidigt=( De gör så ont och jag känner mej depp även fast jag inte kände denna killen, men de e så hemskt att en sån omtyckt och vacker person som alla älskade så ska lämna oss.När man ser bilden på han så kan man inte förstå att han är borta. E det så här livet ska vara. Orättvist? Dom fina lämnar oss och dom hemska lever kvar.

Det är alltid hemskt att förlora någon men när är en ung går bort är de nått speciellt, de är en helt annan sorg.
Då är de en person som hade hela livet framför sig och hade så mycke kvar att ge. Någon som inte fått uppleva allt som en människa ska göra i ett liv.

Nu sörjer familj och vänner, jag vet hur dom känner , jag har varit där dom är just nu . De är den hemskaste känslan som finns. de gör så ont. Men att sätta sig in i tanken att man har förlorat ett barn. De går inte. ingen kan nog föreställa sig känslan om man inte upplevt den.

Den senaste tiden har verkligen så mycke hemskt skett. så många unga som lämnat oss, i olyckor och i våld.
Vart är världen påväg? Varför ? en fråga vi aldrig får svar på.

Jag har iaf lärt mej att man ska ta vara på tiden man har tillsammans. Ta hand om varandra och vara rädd om varandra. För det kommer kanske en dag då plötsligt bara tar slut. Tänk på de.

♥ Ljusen lyser för er alla :(  ♥
 
Mormor, Peter, jag saknar er.










Älskade vän. Ta hand om varandra där uppe. Spela skön musik för alla som finns där.
Vackra änglar.




Så vacker.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0