Tankar om natten...

Ligger i sängen, jag är så varm. inget hjälper...jag tror jag tänker för mycke..jobbigt är de iaf..
Jag vill inte sova med öppet fönster heller så vi får väl se om jag kan somna.. för detta är ju bara så jävla jobbigt...

Ligger hela tiden och tänker på Pappa oxå.. de går bara inte utan honom liksom. Han ska ju vara här med oss!Jag kan inte förstå varför vi är här? och inte han?... de känns så fel! Ett liv utan pappa.. de är ju inte meningen..
Finner inga ord som beskriver saknaden och tomheten! men faan pappa.. Vad jag ÄLSKAR dig!!!!Jag saknar dig så fruktansvärt mycke!!!!  En del av mig har dött.  Jag tror helt ärligt att jag kommer faktiskt aldrig känna mig lika glad igen.


Nää jag får försöka sova nu...

Hoppas på vackra drömmar .

*

inte för att denna har något med inlägget sådära att göra men älskar den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0