Aldrig känt mej så sårad.

Har nyss haft de värsta samtalet i mitt liv, och jag är så fruktansvärt ledsen... Vet inte varför jag skriver om detta här men jag känner mej helt förstörd.. Det känns som om någon tagit mitt hjärta och slitit de i tusen bitar, och de gör så jävla ont..
Jag har nog aldrig haft ett sånt här samtal, och vill ALDRIG ha de igen.


Och de är tydligen mitt eget fel att jag för jag får han att bli så elak. för att jag ringde. Hur kan de bli så undrar jag?Jag har nog aldrig hört så mycke dåligt om mej själv, jag verkar vara den sämsta människa som finns. Hur har han ens kunnat vara tillsammans med mej undrar jag då? När man hör att personen man pratar med är så ledsen så hon knappt kan prata. så slutar man väl med alla elaka ord, alla påhopp för då har de väl endå nått den punkten då de räcker ?Jag trodde aldrig att jag kunde bli så här ledsen över något som detta, men jag är ledsen. så jäävla ledsen, Besviken. Jag har aldrig sagt att jag är någon ängel för de är jag verkligen inte men jag förtjänar inte all denna skit.
Jag önska att jag va stark nog att bara säga ifrån, men istället tar jag all skit som en liten mes, och de är verkligen inte sån jag är! nä usch för att vara ledsen ! hatar att känna så här.. hur tar man sig hur de?


Kommentarer
Postat av: Kakan

Den Lina jag känner är tuffare än så! Elaka människor är inte värda att gråta för... Hoppas det löser sig puss och kram!

2009-02-09 @ 13:11:16
URL: http://kakaans.blogg.se/
Postat av: Joanna

Men Gumman. Du ska inte ta skit från honom. Inte från någon och vad han nu har sagt så ska du veta att du är den underbaraste människan jag känner och jag kan inteföreställa mig annat en att du har vart en bra flickvän till honom. Älskar dig och hör av dig när du orkar. Kram

2009-02-09 @ 16:12:12
URL: http://metrobloggen.se/thisisthebeginning
Postat av: Bara du vet.

Du är het du är snygg, du är verkligen inte ful.

Dina läppar måste kännas som marshmallows, mjuka och söta tro mig dom vill jag möta.



Börja om på nytt och glöm allt trasigt. vad som än har hänt, så har nu tiden vänt.



Lycka till!







2009-02-09 @ 19:21:49
URL: http://bloggadress?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0