Alla hjärtans dag..

hmmm.. överskattad dag ? eller hur? jag förstår inte grejen..jag blir nästan deprimerad av den här jävla dagen.

Det enda jag går och tänker på är min underbara häst=( tycker så himla synd om henne.. men mamma ringde imorse och kolla hur de va me henne och de är iaf än så länge på rätt väg fast hon äter inte så bra.. Jag tänkte åka och hälsa på henne snart, hon känner sig nog lite ensam fast hon har fått två nya hästkompisar nu :)

så hur tillbringar ni eran dag ? vad ska ni göra?
själv sitter jag faktiskt just nu på jobbet och de är ju inte så jävla roligt. jobbar 8 till 17 idag och börjar bli lite trött nu .. sen när jag kommer hem ska jag färga håret och lite sånt tänkte jag:) försöka hinna med att sola oxå..Sen ska jag nog vara med lissan :)

nu måste ja dra mej in till jobbet igen , men ja visar håret och så sen =) pusspuss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0