Fått mycke gjort=)

Hejsan alla :)

De har vart sååå dåligt med uppdateringar de sista men har inte suttit vid datan alls faktiskt. Idag har jag hunnit med massor av saker faktiskt.. Först åkte jag å jobba 07 till till 13 sen så mötte jag elin, vi åkte hem till mej och åt sen åkte jag från mej och in till kba för att fixa mina naglar:) sen shoppa jag över en söt topp och en skit snygg kofta:)  nöööjd...=)
Sen kom elin, så åkte vi in till älsklings match, dom spelade mot skövde idag, och älsk va jätte duktig och la 3 mål och 3 assist.. de va ju bra=)

Imorgon är de jobb som gäller igen, vill verkligen inte de imån=(..jag orkar faktiskt inte, är så trött men de ändras väl imån , får hoppas att dagen går fort.. och förrsten så e de jätte synd om mej idag, jag skar mej i fingrat förut=( och har jätte ont=( synd om mej :(

nu längtar jag bara tills att de ska bli helg..

nu ska jag fixa lite =) sen kommer jag nog att skriva lite =) om något kul kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0