Helgen :)

Denna helgen har vart en ganska bra helg trots allt:) Oro över min häst har funnits där hela tiden men endå har jag försökt slappna av . Så igår slutade med utgång och trevlig förfest hos Lisette.
Va lite folk ute igår men trevligt va de=)

Idag skulle de vart bio men de blev ändrat... jävligt tråkigt när man sett fram emot något. men så e de..

hur var eran kväll igår? ja glömde ju även ta kort och lägga upp. eller rättare sagt ja hann inte men ja ska försöka hinna med de idag=) mitt hår e ganska ljust nu men nu har jag nog ändrat mej och vill ha mörkt hår =) eller kanske rött , de gillar jag.. Va tycker ni ? ja får nog lägga upp lite olika bilder så får ni säga vad ni tycker, låter som e bra idé va?=)

Puss


Kommentarer
Postat av: joanna

ja t låter kul =)

2009-02-16 @ 07:58:01
URL: http://missjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0