helvete..

Ibland när jag vet att jag vart elak, så får jag så dåligt samvete.. vissa människor får inte de. jag kan inte förstå mej på er? vad finner ni erat beteende okej ?
Jag kan ta lite skit men när de går över en viss kant... då blir jag fan ledsen. och de är precis vad jag är nu men vet ni vad? ja orkar inte ens vara de. jag har mycke bättre saker att slösa min energi på. Jag tänker på min fina häst. som inte mår just nu =( eftersom att ledvätskan inte slutar läcka=( vilket absolut inte är bra. Hoppas bara att hon ska klara detta.

Usch inatt vill ja inte sova ensam=( jag känner mej orolig=(, okej ja har min hund och min katt men ja behöver kärlek. så mycke just nu..

nefaan nu pratar vi om något annat... snart blir de lite bilder=) letar efter sladden till min mobil annars får de bli camen. just nu känner jag mej inte speciellt het kan jag säg. men vafan. man kan inte alltid vara på topp eller hur???=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0