Parfyyyyyyyyy

Förlåt för igår, men när jag skulle lägga upp bilder igår så låste sig datan och ja hade redan ont om tid som det va, och hann inte starta om och just nu är jag på jobbet och har ingen tillgång till bilderna. Men senare idag så ska jag fixa.

och till dej som skrev att ja blivit dålig med uppdateringar, ja vet=( vart mycke nu men ska skärpa mej de lovar jag:) från och med denna veckan ska jag ändra de..

Och förövrigt så va match skit kul igår, Rickard la ett väldigt snyggt mål ;) tror han la tre sammanlagt, lite dålig koll har jag=P

Och tänkte även på en sak när jag va på match, jag å tjejkompisen va inne på toaletter och där står 2 super fjortisar, dom va nog äldre en 14 men i vilket dom såg ut som fjortisar.. Till saken iaf, visst dom va snygga men helt ärligt. Dom hade så jääävla mycke parfym så jag trodde de va parfymflaska som gått sönder där inne. Man fick fan ont i huvudet, och parfymen dom hade lukta inte alls gott, dom lukta som två billig luder, kanske såg dom ut som två oxå ;) men iaf, tänk om en stackare hade vart allergisk. Han eller hon hade dött.. haha nee fy fan... Kan ni inte störa er på sånt?

Nee fan nu ska jag fortsätta jobba och efter jobbet sola.. nu e jag bruuuun =P och ska bli brunare!=P

Slutar ett idag så de e gött=)

återkommer sen !!=) Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

de var snygga men såg samtidigt ut som två luder?

2009-02-17 @ 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0