Storhandla

Anyonom.. ... ja två luder.. luder behöver väl inte vara fula? Vi kan ta de såhär istället. Dom va snygga med såg endå slampiga ut , förstår du ?

Jaha.. nu har jag iaf varit och storhandlat med morsan.. helt ärligt finns de något värre, kärringar som handlar är galna. Dom gnäller för att priserna höjts , dom kör med kundvagnar som galningar och är alltmänt bittra. Dom går runt som små bitterfittor hela bunten. Varför inte le lite ? de skulle ju inte skada direkt..

Nu ska jag fixa lite med mitt hår sen även färga och slinga mammas hår och sen återkomma :) och jag ska även laga tacos. hungrig som en varg är jag.

Och förresten så e jag lite nöjd just nu =) min nya bikini har kommit. Den e såå het! men självklart ska den inte användas förrän till sommarn. ja vet att denna bikinin kommer att bli stort efterfrågad och nu har jag den.. sen till sommarn kommer alla vilja ha den =P men då är den slut.. jag känner de på mej och jag inte låta bli att njuta av själva tanken;)


Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska lägga upp en bild på bikinin, =)

2009-02-17 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0