just like a tattoo...

Hej hej :)

Hur e de med er alla :)?

Själv är de väl okej, de funkar.. de kunde ju alltid varit bättre men jag försöker vara stark.
Idag har jag vart himla duktig, hunnit med massa.. solat å så =) och även tatuerat mej, Ett hjärta för Peter. på handleden. men även en text ska tillkomma där. inte bestämt mej för vad ja ska skriva över än men de blir nog Bless , eller Angel of mine, för han är verkligen min ängel och låten Angel of mine är en vacker låt som passar in så väl på peter. Jag saknar han så! Var å tände ett ljus för han i måndags. de blir svårare att gå dit efter varje gång som går men jag vill gå dit.. Men jag vet, De är bara Peters kropp som lämnat oss, hans själ lever kvar och vakar över oss alla...

Imorgon blir en lång dag på jobbet tror jag, mycke att göra på torsdagar... å de e segt.. men så e de.'

JAg skulle vilja ha lite tips på lugna sköna låtar, har ni några förslag?

Nu ska jag fixa lite saker och sen återkommer jag igen =) tänkte även se ett avsnitt av 90210 , sååå bra=) Puss på er.

Och jag vill tacka för fina kommentarer från Joanna och Madde, Tackar :) ni e underbara.


Kommentarer
Postat av: Kakan

Lite roligt namn men skön låt:)

Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow



Ska även ha den på Malvinas dop :)

2009-02-12 @ 14:07:39
URL: http://kakaans.blogg.se/
Postat av: Joanna

Du är med underbar. Tack för smset men jag kunnde inte svraa för jag hade inga pengar på min mobil tyvärr.

Hoppas verkligen du slipper må kasst. Jag älskar att kika in i din blogg på nått sätt så är du så himla posetiv till allting även om mycket går emot dig. Jag älskar dig finalina =).

Puss och kram

2009-02-12 @ 19:46:31
URL: http://metrobloggen.se/joannazachariasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0