Anonym...? hell nooo

Jag sitter på min facebook och kollar runt... Jag blir gång på gång mer irreterad av alla anonyma, asså helt ärligt.. varför kan ni inte bara visa era profil endå? jag kan inte låta bli och tycka att de e lite töntigt att vara anonym där.. Varför är ni så tråkiga ????

jaja nog om de.. sitter på jobbet nu iaf och har mkt å göra, och ikväll stänger jag å Matilda.. så tråkigt å stänga va.. men hoppas vi e klara tidigt så att man kommer hem någon gång.. 

ikväll blir de mer blogg .. nu ska jag jobba=P

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hehe jag är anonym på min facebook. Men de är för jag inte vill att vissa idioter ska kunna gå in på den.

Fin din blogg är. Tycker du ser manad ut att styla min =). Massa puss å kram på dig going.

2009-01-04 @ 19:20:57
URL: http://thisisthebeginning/metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0