att verkligen förstå...

Jag satt och tänkte på en sak.. När någon gått bort, Hur lång tid tar det att verkligen att förstå att personen inte finns mer ?
Jag tänker fortfarande att jag kommer träffa min mormor snart, känns som hon bara är borta på semster..
Och även Peter, Han kommer jag nog aldrig förstå att han inte längre finns. I lördags när jag bläddra igenom min tele så såg jag hans namn, då tänkte ja, va kul peter kan vi ringa å kolla om han ska me å ta en öl för de var så längesen.. De tog några sekunder innan de kom upp för mej att han finns inte längre. De gör så ont att en sån underbar fin ung människa inte lever längre, han hade så mycke att visa världen. Han hade så mycke kärlek att ge och så mycke musik att spela för alla! Men jag vet att han sitter där uppe på ett moln och tittar ner och vakar över oss! Han är med sin pappa nu, och tar igen all tid dom förlorat ihop de vet jag!

Mormor och Peter, Jag saknar er så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0