Fullspäckad dag..

Vaknade sent, så började med att gå ut en lite längre promenad med hundar... vilket jag inte var sugen på just nu då.. men de va skönt när jag väl kom in.. idag är en dålig dag, jag är på dåligt humör och är just nu jävligt förbannad.. och trött på de mesta...

idag har jag iaf vart på kungsmässan och handlat lite, men blev inget till mej själv, hittade en snygg kofta till min bror som jag hoppas att han gillar.. Sen när jag kom hem så blev mat och sen städade jag , vilket jag nu är klar med.. Jag hatar verkligen att städa och hade ingen lust till det idag men så skulle rickard komma så jag tänkte göra de mysigt för han med nybäddat i sängen och sånt där, tända ljus och så.. och nu får ett sms, om att han inte kommer ... så nu e jag faktiskt skit sur..och tänker inte prata mer med han idag... sen får man höra detta, du kan väl komma till mej någon gång eller?? för att komma hem till någon så vill man gärna bli inbjuden , något som han inte tyckts förstå. usch jag är så sur va... jämte mej just nu ligger iaf en väldigt nöjd katt , i en nybäddad säng, min lilla Tiger. Hon ligger här så sött jämte mej=)

sådär brukar de se ut i min säng =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0