Godmorgon

Nu har jag vaknat till liv.. har betalt lite saker å sådära... så jävla trist..
Jag fattar inte varför jag är så himla trött hela tiden, de e verkligen hela tiden... spelar ingen roll om jag sovit 8 timmar endå är jag lika trött.. måste vara att de e så trist väder ute.

Idag har jag iaf massa saker att göra.. städa garderoben, överraska mamma med en hel städning av hela övervåningen och sen även städa mitt lilla hus...och sen även ut å gå 1 timma.. så de  nog dags att ta tag i de här..antal timmar att städa.. usch de e så trist va men måste man så måste man=P
Ska ni hitta på något kul idag eller?

ska även försöka att komma ihåg att jag ska beställa en klipptid..måste ha lite mer slingor ..=) sista gjorde jag de hemma men orkar inte denna gången .. behöver även toppa mej lite så!

Men nu ska jag städa.. så vi hörs sen :)

Pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0