Hur fan kan sånt få hända?

Jag är så jävla arg!!! jag satt och kollade på uppdrag granskning eller vad de heter och som handlar hur vi adopterar hundar från spaninen... Och hur en jävla kärring, skickar hit sjuka hundar, och trycker in 33 hunder i en liten jävla buss. Hon har märkt att hon kan tjäna pengar på detta, och de e precis de enda hon bryr sig om..vilket hon självklart nekar. Men vilken människa som helst märker ju att hon inte bryr sig ett jävla skit. Jag är så jävla förbannad och kan inte förstå hur en människa kan göra så.. Djurplågeri är precis va de.. usch jag är så jävla äcklad och förbannad... Hon borde fan inte få leva!!!!!!

många av dom här stackars hundarna har en sjukdom som gör att dom ruttnar inifrån..

Här kan ni se hela reportaget!
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=102216&lid=puff_1391096&lpos=extra_0

Usch arg och ledsen blir jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0