jahaaa

sådära nu har jag kollat playboy manison och ätit lite =) härligt... Känner mej lite gladare nu även om jag inte prata med Rickard... har bara inte orkat efter den där jävla kommentaren jag fick..

Vad är det med folk ? varför vill dom förstöra?  jag kan verkligen inte förstå de! Har ni något gång vart med om de? att någon vill förstöra erat förhållande? jag vill vara stark och inte tro ett skit på de dom säger/skriver men ibland orkar man inte och man vet inte riktigt vem man kan lita på. Även om jag litar på Rickard och inte tror att han har gjort något med någon annan så är de endå tankar som kommer upp särskilt efter denna helgen! All den här skiten får man att tänka tillbaka på saker som hände när man var 14 år.. Ni personer som skriver kommentarerna i min blogg.. hur gamla är ni igentligen ? asså jag inte den mognaste person och vill inte vara de här med att sjunka ner till eran nivå och de ni skriver , de skulle jag aldrig göra! Och du som skriver som "hanna" , vad håller du på med? har du en liten crush på min Rickard eller vafan e de för fel på dej ? du får mej att bli så trött och förbannad.. Har du inget liv och måste lägga dej i mitt? ska du göra de så stå iaf för vad du säger och skriv med din mejl som avsändare! men de är väl inget du skulle våga!

Och allt detta har inget att göra med att jag inte kan ta era kommentarer , för de kan jag! för de få elaka saker ni skriver , de skiter jag fullständigt i men när de börjar påverka mitt förhållande då tycker jag inte att de e kul längre.. inte de minsta jag blir bara så jävla arg på att de finns människor som du / ni!

Kommentarer
Postat av: A

Ja du...tyvärr kommer det nog alltid finnas personer som är ute efter att förstöra, men det är nog mest på grund av avundsjuka, för att dom själva inte har de liv de skulle vilja ha. Jag tycker att du ska ta "Hannas" kommentarer med en nypa salt...skulle tro att hon är lite bitter för att han är din och inte hennes!!!

2009-01-22 @ 07:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0