Maybe You Was Ready To Fly

vill tillänga detta inlägg till Peter.Våran ängel.

För snart 2 månader sen gick våran fina vän Peter bort. Den finaste människan jag träffat i hela mitt liv. Det går inte en dag utan att jag tänker på dej mina fina vän. Jag vet att du har det bra där du är nu , Du sitter där uppe upp nu och sjunger , de vet jag:) Du har det bra nu med, du får vara med din far. Tack för alla minnen vännen. Tack för att jag fick vara en del av ditt liv.Hoppas att de va okej att jag lånade några av bilderna!  Bless

Angel Of Mine
4 september 1985
20 november 2008
Vila i frid min älskade vän!



















Jag Saknar dej så mkt!

Maybe You Was Ready To Fly

Bless


Kommentarer
Postat av: hemskt hemskt...

hoppas han har det bra där han e nu i himlen :)

2009-01-10 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0