Mitt humör...

Då jag har ganska vasst humör så blir jag väldigt lätt arg men de går lika fort över faktiskt, Så nu har min ilska iaf gått över och nu är jag mest bara ledsen å besviken, jag som hade gjort så fint för att han skulle komma idag.. så kom han inte liksom.. finns de något som kan göra en mer besviken än när man verkligen förbett sig på att någon ska komma och man har gjort de jätte mysigt och sen blir de inte så?

Jag hatar den här känslan.. Och just nu känns de som de hänt för många gånger, men varje gång så skiter jag i de eftersom jag älskar honom men just nu så vet jag inte om jag kan.. de blir för mycke till slut eller hur??

men nu till något annat... Jag vill se någon bra film, Har ni några tips på någon man kan ladda ner?

Och sen vill jag tipsa er om serien 90210 , så himla bra.. i usa ligger dom före så man kan ladda ner avsnitten , och jag väntar spänt på avsnitt 15.. =) Så jävla spännade men säger inget ifall ni vill se själva:) Så där har ni ett tips iaf!

Nu ska jag fixa lite sen kommer jag nog att uppdatera lite mer :)

Kommentarer
Postat av: jag

Jag kan rekomender serien House. å så serien The Mentalist.sjukt fina serier faktisk.

2009-01-26 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0