Prinsar och Prinsessor

Godmorgon prinsar och prinsessor=)

Har ni sovit gott?
Jag har sovit underbart, inte vaknat en enda gången i natt, känns skönt, hade gärna vaknat upp jämte min älskling bara.

Jag saknar han så =) vill bara pussa på han, vill att han ska pussa på min panna, de är såå mysigt:)
Jag känner mej gladare idag , gladare än vad ja känt mej på länge! och kan knappt vänta tills jag får hålla om han.. jag känner mej nykär på något sätt=)

Så vad ska ni göra för kul idag då? själv ska jag snart gå upp, äta lite sen sola, sen försöka dra mej ut å gå... om jag hinner innan jobbet, ska åka vid 3.. Ikväll hoppas jag att jag kan få med min älskling hem ... vi får se.. känner mej inte riktigt redo att hälsa på hemma hos han.. efter en liten sak..haha.. men vi får se:) vill så gärna träffa honom, i helgen ska han på lagfest.. vet inte varför men ja blir så fruktansvärt nervös när han ska ut.. efter allt som vart kanske nån vacker tjej fram å pratar med han och tar han med storm.. men om detta skulle hända.. så vet jag inte vad ja skulle göra med henne=Phaha..

nee usch nu e jag hungrig och hunden vill ut så jag uppdaterar mer sen =)


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0