Vart mycke nu...

Förlåt, för dålig uppdatering.. har jobbat så mkt , och sovit dåligt så inte orkat sitta vid datan något men nu e jag igång igen..

Idag har jag varit och fixat mina naglar.. så fina e dom nu igen.. =) sen ringde pappa som skulle göra ett engång pass så jag fick åka med att intyga att han är han.. haha.. ett rosa pass fick han. de vill jag me ha=P

Så vad har ni gjort idag ? kul att ni har börjat kommentera.. Catrin eller vad du nu hette.. jag tar din kommentar med en nypa salt;) i dont care=P hellre de än en bitterfitta som dej!!!:)

Vad gör ni ikväll? själv kommer jag bara att ligga hemma... Vill bara att min lilla Rickard ska komma hem nu.. känner verkligen inte för att göra något,, vill bara mysa.. eller har ni några förslag på något som utesluter alkohol för de vill jag inte ha!!

Känner mej lite nere idag faktiskt.. imorgon ska jag till graven och tända ett ljus för fina Peter, jag åker förbi kyrkogården varje dag . Känns så jobbigt=( jag saknar han så mkt.. Jag har tänkt på en sak.. Varför tar gud ett sånt vackert ungt liv?Varför? vad är de för mening? men som sagt jag vet att han har de bra och han mår bra nu... Men vi som är kvar saknar han så! att han längre inte finns är nog något jag aldrig kommer att acceptera, Jag drömmer ofta honom och när jag vaknar upp känns de precis som jag träffa han på riktigt, jag får liksom ligga och tänka innan jag förstår att de verkligen att de inte är så.. Han har lämnat ett så ett enormt stort tomrum! Han ger mej små tecken ibland, jag älskar när han gör de! De känns så skönt att veta att han ser.. även om ni tycker de låter sjukt men jag tror han ser oss hela tiden och är med mej vart jag än går och alla han kände! Jag tänker ofta på hans familj , hans mamma är så stark, jag beundrar henne så! När jag får barn , då ska jag vara en mamma som henne eller jag hoppas att jag kan bli de!

Peter jag saknar dej!!!

Känns skönt att skriva av sig lite! så mycke lättare att skriva än att prata med någon eller så! om ni förstår..

Just nu hade jag bara velat att rickard va hemma.. så ensamt nu =( Men nu ska jag fixa lite gott sen så ska jag uppdatera igen =) förhoppningsvis om något roligt!!=)

Puss puss på er




Kommentarer
Postat av: Nick

Beklagar sorgen ! men du är helt grymt jäv*a sexig :D helt otroligt ! ;)

2009-01-10 @ 21:45:20
Postat av: Alina

söt header! :)

2009-01-10 @ 21:47:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: linn

vilken snygg bild!

2009-01-10 @ 21:54:24
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0