Visst blev de hett ?

Sådära, bloggdesign nästan klar,  och jag är på gång och visst blev de hett?
Helt ärligt så känns de skönt med en ny blogg, och jag känner mej på hugget ;) Namnet är då inte tagit från LadyGaga, utan jag ville heta LadyL men de va upptagen så fick bli Lala , lät dumt med bara LadyLa? eller?

Just nu sitter jag och frågar mej själv? vad gör jag uppe? ja ska jobba imån.. jag borde sova...Men ja har fastnat inne på youtube.. Vad gör ni ikväll  ? ni är säkert ute och super era svin=P Jag hatar att sova själv.. även om man har sin hund och katt så är de endå tomt, pojkvännen är borta på läger med handbollen.. de e bara handboll nu och jag känner att jag inte får någon tid... inget tid alls.. jaja... nu ska jag inte klaga men ibland känns de faktiskt jävligt tugnt.. jag känner mej förvirrad och tänker , vad känner han ? älskar han mej verkligen ? vad gör han nu ? men helt ärligt, antingen hatar man mej eller så älskar man mej , och hatar gör han ej för då hade inte spenderat ett år  med mej.. så han älskar mej mest =P ja försöker tänka posetivt...  Men de e inte lätt när de bara händer tråkiga saker..

Ne skit i de nu... Någon av er kan muntra upp en flicka som mej eller hur?



Where Do Every Lonley People Go ?

jag vet inte vad ja ska skriva just nu , blev nog allt lite mer deppig av att uttrycka de jag kände men men..

Jag vill bara säga ett par ord.. Jag saknar min vän Peter som gick bort för drygt en månad sen.. jag saknar han så de gör ont i hela kroppen.. jag kan inte riktigt beskriva de. Vi hade inte så bra kontakt de sista men jag tänka ofta på han och han har betytt så mkt för mej.. Han har gett mej så fina minnen! Han är den finaste människa jag någonsin träffat, och jag är inte ensam om att tycka så, de tror jag nog att alla som kände Peter tyckte. Kära Peter. Angel of mine!



Min Fina vän. Vila i frid. Bless.

Detta blev ju ett deppigt inlägg men

Nu ska jag sova och ta nya tag imån och hoppas på en bättre dag då! Ta hand om er...

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0