Att stå för de man gör?

Jag ligger här, tänker... Du e sur, men varför?
Du e sur för något som du själv gjort, Man kan inte ta lögner efter lögner och sen så ska person tro att allt är okej,
Och att allt bara ska fortsätta som inget har hänt. Man får ta konsekvenserna för sin handlingar, Man kan inte behandla folk hur som helst. Man kan inte ljuga, vara otrogen och 4 tjejer på samma gång och sen tro att alla ska hålla käft.

Och sen gå å hitta på en massa skitsnack som inte ens stämmer. De sjukaste är att  dom som hör sakerna tror på allt och bildar sig en uppfattning  om en annan person som igentligen är byggd på massa lögner, istället för att lära känna person och bilda sig en egen uppfattning... De är tragiskt tycker jag. Man kan inte döma en person genom en massa lögner som kommer från en annan! De e du gör, du gör som folk tycker illa om folk som inte ens känner varandra.

Jag har försökt att förklara för dej att de du gör inte är okej. Man kan inte säga vissa saker eller göra vissa saker och sen gå till en annan, utan att den andra vet om de. För att de e elakt. Grejen är inte de du gör, du får göra vad du vill MEN när sakerna du gör sårar folk så är de väl inte längre okej? Folk mår dålig av dina handlingar! Och du kan helt ärligt inte heller må bra?Du måste ju förstå varför man blir arg å ledsen å skäller på dej? jag vet att du hatar de. Men de e inte så att de e kul å skälla på dej.absolut inte!så varför? varför fortsätta med samma spel?

Du träffar en ny, men du gör endå samma sak mot henne som du gjort mot 2 andra nu. Varför starta något med någon då? och hon är förmodligen så blind att hon aldrig tror att du skulle göra så. Men vi vet. vi vet precis vad du gör, så snälla sluta nu.. Du förstår inte hur de känns att få veta allt och särskilt av någon annan. Så berätta själv istället denna gången. Varför är du med den äckliga A ? när du vet hur många du sårar. Jag bara undrar , Är hon värd besväret? för de tror jag inte att du tycker. Hon skapar en massa problem. Och de är precis vad hon vill! Jag undrar vad handlar allt om ?bekräftelse?

Sorgligt att allt ska bli ett sjukt spel som gör att folk bli sårade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0