Han la kuken på bänken...

Jag och Lisette bestämde ju oss för att dra å sola... Dock hinner några före oss och vi fick vänta 20 min.. Jag å Lisette går ut å röker.. eller aa.. Lisette röker.. Sen går vi och sätter oss igen. Men först går Lissan på toa och jag sätter mej själv på en av bänkarna. Jag ser typ att en äldre vältränad herre sitter å tittar lite skumt på mej och jag tänker inte mer på de förrens jag ser att sitter i kors med benen och väldigt brett isär med benen och då, lägger jag märket till hans kuk hänger ut ur hans shorts... Den ligger på bänken typ där han sitter, Pungen, kuken allt, hela jävla paket ligger där.. jag kan knappt hålla mej för skratt och sedan kommer Lisette. och jag får inte fram något ord utan bara sitter där för att jag ska hålla mej för skratt då Lissan lägger märket till att han kuk hänger ut...

- Ser du säger hon ? faaan va sjukt..
och jag bara sitter å gravar. Jag får inte fram något annat än att fan va sjukt de e .. och ni som vet hur mitt grav låter, ni vet att de hörs=Phahaha.. och gravar säkert i 5 min... Han gubben sitter kvar. och han vet precis vad som händer..

Gubben ser att vi sitter och tittar på han och han ändrar hela tiden ställning så den ligger åt olika håll, ibland kläms den lite lätt..hahaha de va så sjukt och man märkte ju att han gilla de... jag försökte få till ett kort men de lyckades inte..tänkte slängt upp de här...hahaa  vi får se om ser något på Lissan kort..

En sjuk start på en vecka eller hur?hahaha

Detta kommer ta tid innan jag kan släppa de....haha...
nää nu ska jag fortsätta tvätta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0