Jag lägger killarna på hyllan..

Ja,  nu läggs allt som har med kärlek å göra på hyllan.. Jag orkar inte bry mej längre, och ännu mindre att försöka..
Kärlek gör allt så mycke jobbigare.. även om jag älskar att ha pojkvän så orkar jag faktiskt inte.. för Jag försökte, de gick inte.. Och varför vet jag inte faktiskt.. Och jag får inget direkt svar heller. Sanningen kanske var för jobbig att höra.eller igentligen så vet jag inte hur de ligger till men de känns ganska över..Känns skit trist med tanke på att jag faktiskt tyckte om honom honom,och hade otroligt kul ihop. Men de blir inte alltid så som man tänkt...Men så e de me de...

Man ska helt enkelt bara ha en kille som man kan damma av någon gång ibland;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0