Kissies new BFF

Jag sitter å kollar runt på lite bloggar nu och hamnar på kissies.se ´s blogg.. och hon har nån uttagning till att bli hennes bästa vän? om de e seriöst eller ej de vet jag inte men iaf hon har tagit en bild på hennes mail inkorg för att visa att hon fått så många mejl.. jag läser lite snabbt bara och ser mitt namn, Lina samuelsson där`? hahah sjukt!då hopps jag att de är nån annnan Lina och inte jag=) men jag bara ber till gud att ingen min polare har gjort nått sånt sjukt och anmält mej, jag har en misstanke om att en av mina sjuka vänner skulle ha kunnat göra detta=Phahaha e de så kommer jag svimma!!haha.. Och hon lär ju grava som helvetet.. Och de förvånar mej inte om de e så =P hahah

Lina , kissies new BFF=P? haha jooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0