Tårarna rann, smärtan sitter kvar.

Kollat Jackson´s minnestund idag, Vackert!
Men något som fick mej att gråta riktigt var när hans dotter sa de fina ord.
Jag tror han var en väldigt fin pappa,. Smärtan från sorgen hon måste känna sitter fortfarnade kvar
i mitt hjärta! Jag är helt förstörd ..  Ville bara krama henne=( Usch ja vet inte vad jag ska skriva,
känner mej så tom.
Men jag hoppas att alla ni som snackat skit om han verkligen l
åter han vila i frid nu och håller era onödiga kommentarer för er själva!


Här är klippet

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/mj58_09/article5484575.ab



Han var nog väldigt stolt över sin fina dotter att hon klarade detta! stark liten flicka!

Vila i frid MJ, du lämnar mycke fint efter dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0