15åriga flickan.Rip.

En sån vacker ung flicka. Varför?

Jag sitter här med ögonen fyllda av tårar. Då jag av en slump hamnade inne på den mördade flickans blogg. Hon skriver om balen, om hur stressad hon var.. usch de gör så ont i mej att läsa dessa rader. Hon skulle gå ut högstadiet på torsdag. Något hon aldrig fick göra. Jag tänker på allt hon hunnit känna innan hon avled och förmodligen all smärta och skräck hon känt =( De gör så ont =(
 
Hur fan kan man ha så mycke hat mot en människa att man gör något sånt här?
Eller svartsjuka? Vad kan göra att två så unga människor mördar en annan ung flicka!? Dom kan fan inte vara friska. Vad som än hänt så hoppas jag att dom får sota för de dom gjort! Dom har först en hel familj,släkt, vänner och framförallt har dom förstört för sig själva . dom kommer aldrig mer kunna visa sig..

JAg kan nog fortfarande inte förstå att de har hänt. Jag är så sjukt ledsen även om jag inte kände henne. Livet är så orättvist..Jag tänker på hennes familj som förlorat deras allt, deras lilla prinsessa!

Vart är världen påväg? Sånt här får bara inte hända!

Någon som gör mej väldigt upprörd är att när jag gå in på kommentarer i hennes blogg så är de folk som skriver RIP och sen så skriver dom sin blogg adress 20 gånger.. ?
Faaan har ni för jävla samvete? Ni gör REKLAM i en AVLIDEN FLICKAS BLOGG??? Faan ni borde fan skämmas!!


Vila i frid T! du verkade vara en söt och underbar flicka..
Lider med din familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0