Att Förlora En Vän. . .

En sorg som inte kan beskrivas med ord.

Jag sitter här och ser att min vän lägger upp jätte fina bilder på sin vän som avled för någon vecka sen.. Otroligt vackra bilder!

Jag tänker på han och förstår precis hur han känner. Jag vet precis hur de är att förlora en vän, det är en fruktansvärd känsla som inte går att beskriva. Jag tycker så himla synd om han :( och framförallt på killens familj, han hade en dotter på 1,5 år. Jag förstår inte varför ska ta slut för en sån ung människa? Varför händer allt detta? Allt hemskt händer nu =(

JAg tänker på min vän och vad han går igenom , de känns så jobbigt att inte kunna göra något. För när man själv vart i samma sitts så vet man de finns inget man kan göra eller att säga för att göra de bättre.Det gör så ont:( Med tiden så känns allt lite lättare men sorgen och saknaden är något som aldrig försvinner! De kommer alltid att göra lika ont de blir bara lite lättare att hantera den.

Jag kan inte se varför så många unga liv ska ta slut. Alldelse för tidigt. Man jag vet att dom är alltid med oss här och kommer alltid göra de bara de att vi inte kan se dom.

Jag vill göra så mycke för min vän, men finns inget. Men jag finns där för han.alltid!

Thinking of u.

Rip alla som alldelse för tidigt lämnat oss!
Ni är våra änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0