So Damn Wrong. . .

- Long Way Down...

Ja, vad ska man säga? vilket väder de är ute..vill ligga å mysa nu.. och nu kom grannens katt in till mej, tycker så synd om han. han får ALDRIG vara inne hos dom så han satt utanför mitt fönster å ropa så han fick komma in lite.. vafan skaffar man säg katt för om man nu inte tar hand om den? så nu ligger han här.. eller aa han bråkar lite med min vovve, men de e lugnt..

Den 26-28 kommer joakim  och ett par kompisar och hälsar på.. längtar faktiskt redan =) kommer bli skit kul.. så nu känns helgerna dit väldigt sega måste jag säga men vafan tiden går väl ganska fort:)

Nu ska jag faktiskt spela lite sims:) elller försöka.. dom bråkar här för fullt =P Puss






Kommentarer
Postat av: kakan

värsta söt han är lilla Algot! :))))

2009-06-10 @ 14:04:21
URL: http://kakaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0