Sorg i hjärtat.

Usch vilken depp kväll.,. Kan inte sluta tänka på den 15åriga flickan:(
Mödarna , eller de som misstänkas är uthängda över hela internet.. deras namn står på varenda sida!

så här stog de när jag skulle gå in å skriva.

* tove kände sig tydligt inte tillräckligt älskad. Så hon ville att Tim skulle döda Theres om han älskade Tove och bevis på det. Och på så sätt dog Theres. *

Om de nu var så här så hoppas jag att dessa människor får sona för sitt straff dom har tagit en underbar flickas liv... Detta är så fruktansvärt! jag hoppas att HELA sverige tänder ett ljus för alla unga som för tidigt lämnat oss.. =(



Som de står i hennes blogg. Lev livet fullt ut... Jag hoppas att de korta liv hon fick var ett vackert liv och jag hoppas att hon har de bra där uppe och tar hand om lilla Mormor och min fina peter!

KÄRLEK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0