Bloggdålig helg...

I helgen har jag vart väldigt dålig på att blogga , ja har ju inte bloggat alls.. men de va har vart party hela helgen faktiskt..
helgen va helt okej , ja känner verkligen att festa är inte riktigt min grej längre. Jag blir fruktansvärt dålig...=P nee usch .. men de va kul en kompis från gbg och 2 kompisar kom ner och festa med oss i lördags .. de va trevlig och min favorit gick även vidare i melodifestivalen, Sarah Dawn Finer , klockren!!!!

Förövrigt så är idag en dålig dag. fruktansvärt dålig.. jag känner mej sviken, besviken, ledsen och undrar vart de någonstans blev fel? jag orkar iaf inte med de.. ja kommer att berätta varför i nästa inlägg! Och efter de så kommer jag förmodligen aldrig att ta upp den människan igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0