böcker i öronen..

hmm ja nu undrar ni allt..haha ja ville såååå gärna ta ett kort men ja vågade faktiskt men de satt en kvinna framför mej på bussen hem från jobbet, hon kanske 40 år eller något , kanske något yngre..haha..ja skrattar bara nu när jag ska berätta för ni anar inte hur förvårnad och chockad jag såg ut när jag fick syn på detta.. de va svårt att inte ta kort men hade säkert blivit arg, men nu till saken.. haha hon hade böcker i öronen.. ja ni hörde rätt.. BÖCKER!!!! som örhängen då alltså.. haha ja såg ut som en lite uggla som satt där bak å titta fram, men kul var de:) jag vet inte vad ni känner men hade min fru/flickvän/mamma eller vän haft små böcker till örhängen så hade iaf jag sagt att de såg förjävligt ut..hahaha

Kommentarer
Postat av: från hon på bussen..

jag har fått dom av min man på vårat silverbröllop. jag blev faktiskt lite sårad..

2009-03-14 @ 02:20:31
Postat av: joanna

hahahahhaahahaha visst de va hon på bussen som komentera din blogg. ja hade me tyckt de va för jävla fult me böcker i öronen.

2009-03-17 @ 11:11:19
URL: http://metrobloggen.se/joannazachariasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0