dålig uppdatering..

Nu va de ett tag sen jag skrev men ja har inte hunnit, va mkt i helgen så de har inte blivit mkt med data ..
Helgen blev de iaf fest men ingen utgång som planerat tyvärr..Men hade en väldigt trevlig helg iaf=) och nu längtar jag tills min kamera kommer....=P

Jag har en sak jag verkligen inte kan sluta tänka på, och jag vet inte om de är posetivit eller inte? men ja hoppas att de e posetivt men just nu verkar de inte så...vi får se...

Min bästa underbaraste vän fick en underbar dotter i lördags :) Underbart!! Ella =) Grattis till fina elin och rickard=) Älskar dej gumman!!!

Så vad händer nu då? ja tänkte rensa min garderob och mina skor... de låter väl inte så kul ?=/ men först ska ja kolla runt lite på kläder å sen blir de nog lite bloggning.. ja e sugen på de=P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0