En fin dag.

Så nu har jag vart hemma ett tag men har inte orkar sitta vid datan men nu tänkte jag ta  uppdatera här lite=)

Jag har faktiskt haft en underbar dag, ja har vart i stallet hos min älskade prinsessa. Hon fick nya skor, hon älskar de =P precis som jag:) Jag kan inte riktigt förklara känslan man får i stallet, de är så mysigt. Jag är glad att min fina underbara häst klarat allt så himla bra, jag är stolt. vi tog även en promenad idag eftersom hon inte får ridas så får man gå ut å gå med henne varje dag så de blev att gå i 20 min som hon ska.. Hon var så himla pigg så jag fick hålla i hårt :)hehe.. Vi tog lite bilder och sen kom vi in till stallet å då fick hon massa go saker:) och hö:) sen efter detta blev de kungsmässan och de blev en snygg topp eller aa två och ett linne:) var ute efter jeans men hitta inga.. trist.. någon som har tips vart man kan hitta snygga ljusa jeans? och inte på Zara , för där har ja alla ljusa slitna redan och inte dom på Gina Tricot...


här i lite bilder från idag:)















Det va inte lätt att få henne still så de va inte lätt att se okej ut=Phaha

Om jag fick välja så hade jag vart hos henne hela dagarna... De bästa som finns, ni som aldrig har upplevt detta kan aldrig förstå! bästa känslan som finns! Älskar min lilla gumman! en skön dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0